Asså! Om jag blev nöjd!!

Det blev typ PRECIS som jag ville! Asså det blev inte som Jessika Alba men skit i det! Åhh, ÄLSKAR MITT NYA HÅR! (färg..)
Men här är Före - Efter bilder som lovat ;)
Hade typ precis vaknat och luggen var ful och sne , Men här är  före som blondin :)
Min hårfärg som jag haft i 12 år :'( Haaha, Nej men NU kommer Efter bilderna!
Asså guud! Tycker det är sååååå snyggt! Medans min syrra går runt och säger: Det är Grönt? Det är ju fan rått färgat? Haha tror hon e lite sur ...
Det är så snyggt!! Älskar det !! Det är väll inte Grönt/rått färgat? :O
Asså shit tycker det är så snyggt! För på förpackningen såg det ut som att det var orange/blont så ville inte köpa det, men det blev ju jätte bra!
andvände detta:
Trodde det skulle bli blont eftersom att det står Blond på förpackningen. Men nu vet ni hur den hårfärgen ser ut på mig!!
Puss!
/CC

Kommentarer
Postat av: --

snyggt! ;)

2011-06-26 @ 15:28:48
URL: http://finaroligajulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0