.......

MINA TRE FAVORITFÄRGER:

färg 1: Vit
färg 2: Svart
färg 3: Blå?

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Nej,
Fått ditt hjärta krossat: Ja. 
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej
Fått reda på att någon har pratat om dig: Ja
Kysst en kompis: Hm.. Aa

BLANDAT:
Vill du ändra ditt namn: Nej
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Uhm, Kommer inte ihåg ;P
Vilken tid vaknade du idag: Nån gång vid kvart i 1?
Vad gjorde du igår runt midnatt: Kollade på Jersey Shore
Någonting som du längtar till: Att KANSKE bara Kanske åka t London nu i Sommar.
Senaste gången du träffade din pappa: Typ 10 Sekunder sen? Haha
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Hm, En sak som är Privat....
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Nej?
Vad gör dig irriterad just nu: Att jag måste ligga på golvet för att få Internet!
Långt eller kort: Eh? Bror på vilket sätt?
Vad gillar du gällande dig själv: Att jag är Söt ^^ (Egoo)

DIN FÖRSTA:
Operation: Aldrig opererat mig?
Piercing: Hål i öronen och det ända jag har.
Tatuering: Har ingen!
Bästa vän: Hilma typ
Sport: Taekwandoo (Vettefan hur det stavas?)
Husdjur: Fiskar
Vaccination du minns: Oj, Borde nog vara... Har ingen anning.
Förälskelse: Kommer inte ihåg ;P

Alkohol du drack: Har bara luktat och typ tagit lite på läppen men om de e liiiiite alkohol i nån energi dricka så har jag säkert smakat.

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Ögon
Kramar eller pussar: Kramar ^^
Kortare eller längre: Uhm, beror på vilket sätt

Romantisk eller spontan: Eh, båda två?

Tatueringar eller piercingar: Tatuering. USCH med Piercing. (Förutom öron, navel och liten sten i näsan ;) )





Kommentarer
Postat av: Mimmiiiss

Besök och kommentera gärna min blogg! :)

2011-06-20 @ 14:56:46
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0