Många tankar om ny Frisyr går runt i huvudet ...

Ja, Vill förnya min Frisyr! Vill Tona mitt hår brunt. För om jag permanentar (stav?) så får man ful utväxt och måste färga utväxten och har svårare att få sin naturliga hårfärg tillbaka.
Så vill Tona. Vilket innebär att färgen går ur om typ 6-8 veckor kanske? Men EN hake. Får inte färga nu i Sommar för mamma säger att det blir Solblekt och fullt i så fall :(
Men typ den här bruna färgen:
Vill ha som Jessika Alba! Lite ljusrun och lite ljusa slingor. Men jag klippte ju lugg för inte sålänge sen, Men vill inte ha lugg längre. Så sparar luggen så jag kan ha såhär sen:
Nu är ju mitt hår blött, Men att man liksom delar på luggen så man inte har någon lugg typ.
(Om ni undrar varför mitt hår är blött så hade jag cyklat när det rengnade)
Som ni ser, Men när mitt hår är tort så blir luggen lite kortare och det ser konstigt ut eftersom att luggen inte är så lång än ;D
Så, Ljusbrunt hår + Ingen lugg (?) = PERFECT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0