Skänk pengar till en Behövande!

hej, idag avr jag i Stockholm med The Family. Jag hittade ett par as snygga lite ljus gröna Converse på Sko Uno för ungefär 800 kr men fick inte köpa dom så blev skit sur och gick runt och tjurade hela dagen (typ..)  Och var inte alls på shopping humör då, så det ända jag fick med hem var ett par tränings shorts.
Roligt shopping -.-' min sämsta dag på länge...
Iaf, angående rubriken ↑ Försöker samla ihop pengar till en Vit iPhone 4 . Men det går inte så bra eftersom att man inte HAR ELLER FÅR NÅGRA PENGAR !!!!

Så om du vill skicka lite bidrag (minst 100 kr ) så skicka ett Mail till: [email protected]  och så kan vi snacka lite så kan jag ge dig adressen och du kan skicka pengarna om du nu vill det här och du är JÄTTE SNÄLL.

Skulle vara så HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR tacksam!
Puss! /CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0