Vad ska man göra nu? + Nepp, inga pengar...

Har så tråkigt nu nu nuuuuuu! Min syrra & pappa ska till Gymmet. Och mamma sover väll -.-' (Eller aa, Vilar) Men Ändå!
Vad ska jag göra?
Och sen en gång förrut så plockade jag ur diskmaskinen och pappa sa att jag skulle få 100 kr för det.
Och jag ska spara till en iPhone 4 så behöver liksom pengar. Och då så frågade jag Pappa nu om jag fick dom där 100 kronorna och då säger han bara: Va? Sa jag att du skulle få 100 kr?!!
Ja bah:Eh JAA!!?? Så är det alltid! Det är därför jag är PANK! Får ju inte pengar för det man gör. Asså jag behöver ju liksom inte 100 kr men man kan ju få någonting. Så jag har plockat ur diskmaskinen 3 gånger nu men nej... Fortfarande ingenting.


Så hur ska man få pengar om man inte får det av sina föräldrar??????

Några Tips!?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0