Duschen, NEXT STOP!

Tjohoo, Har precis ätit. Är proppis ;] Men iaf, Idag har jag vart i skolan. Först hade jag gitarr, Sen NO. Fan va ja blev sur!

När jag o h P kom in i klassrummet efter att vi spelat gitarr, Så var det knäpp tyst. Och så satt alla och gjorde ett prov!! Så det var bara att sätta i gång med typ matte prov på NO? (fast vi håller ju på med nationella)

Så vi fick typ 45-40 min på oss att skriva ett långt matte prov! Fett, fusk .. :@ För dom andra som fick mer tid.

Men gick inte så jätte bra.. Men vi har haft Engelskt nationellt, Och vi fick se på våra resultat. 20/21 Väldigt Nöjd!


Sen så hade vi typ Svenska, sista lektion. Då skulle vi kolla på nån grej på datan. Och vi har typ nått som heter Smartboard i klassrummet. En stooor skärm som är kopplad till datorn, Så ja fredde min kille, och wille satte oss där framme. (Längst fram i klassrummet) Och då hände det lite grejer.. HAHAHA Nee, men tyyyp.. HAHA..??!

...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0