Love it!


Bra bild? Eller huuur .. Men ni ser väll den vita lilla pricken i örat? Aja, iaf så är det örhänget :D Är suuuuper nöjd! Hon som tog var så snäll och trevlig. (Tog på Salong Hårfin i Nynäshamn)

Som sagt gick jag och Fredde Själva! Haha.. Wow! Neej jag vet .. Haha ..?

För några timmar sen kom jag hem från Tennisen (Torsdag you now ;) ) Lite trååk eftersom jag är den ändå som är i min ålder :( Alla andra är yngre .. Men de var kul..

Sen efter skolan gick jag fredde min kille och wille hem till min kille. Vi körde sanning eller Konka.. Men vi kom på att vi borde döpa om det till KONKA! Haha, Gissa varför?

Men ska  sova snart.. Imorrn blir det myskväll med gänget! Wille, Fredde och min kille. Vi ska kolla på Beck-Levande begravd. Är den bra???


MEN STÄLL NÅN FRÅGA PÅ FÅRGESTUNDEN! 

Pusssssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0