Såå Jävla bra start på Veckan!! :@

Veckan börjar med att ens väska blir snodd! Skit kul då, Hemnycklar, smink, och gympakläder låg där i! Fyfan! hur kan man tycka det är kul att sno ens väska?

När vi slutade så såg jag inte min väska, Jag bah: Vart fan är min väska??

Så ska polisanmäla imorrn. En tjej i min klass hennes väska blev oxå snodd idag! :O Precis som min. Och en kille i min klass, Hans buss/tåg kort försvann oxå.

Alla dessa jävla människor, Hur kan man tycka det är kul att sno andras saker? Jävla avundsjuka människor.

/CC (Ursäkta språket)


JÄVLA MÄNNISKOR!!

Kommentarer
Postat av: HF

jo, det skulle vara kul att starta tafe igen! men då får vi kke vara lite mera aktiva.... PÖZZ!

2011-03-29 @ 15:43:35
URL: http://juliahilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0