Varför ska livet vara så svårt?

Asså älskar ALLA mina vänner, när och kära. Men när jag är med mina kompisar i skolan har jag knappt tid att vara med min Kille :( !! Älskar dig så otroligt mkt!

Så himla tråkigt tycker jag då, Man vill ju va med dom man gillar/älskar till fullo!

Nån gång kanske jag lägger in en bild på honom ;) Fast han kanske inte vill  Iaf, tänkte börja kalla honom "J" Han börjar på J .. Haha! (så himla fjantigt ;) ).. Får fråga nån gång i livet!

Ps: Vi har vart tillsammans i .. Hm .. 2 veckor och 3 dagar tror jag ? Och längre ska det blir ;) Haha



Naww <3

Pouss!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vet vad han heter, men ska inte avslöja nått :P

2011-03-30 @ 19:57:16
URL: http://linneastenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0