01 - Mig själv

Jag heter Clara Eva Marianne Castelius och föddes i Stockholm 1999. Bodde där tills jag blev 2 år och då flyttade vi till Nynäshamn. Bor i en Stor vit villa på Hamngatan med min Mamma, Pappa och Storasyrra. Går på Svandammsskolan. Det jag gör på Fritiden är att va med kompisar och spela tennis. Spelar oxå gitarr, men spelar i skolan inder lektionstid och missar 1 halvtimmes NO. Så funderar på att sluta och ha Privat tränare ist. (Ska ALDRIG sluta spela gitarr det krockar bara med NO:n) Hilma har hnm. Och är inte så bra på NO så vill inte missa något... haha.

Har inte så mkt mer att skriva antar jag..


Puss! /CC Ps. Har Gitarr imorrn ;] Vi ska börja spela lite mera Noter! ;O Läskigt :( Aja..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0