Duschen sen Film och Ansiktsmask!

Eftersom att jag inte känner mig på Topp direkt tänkte jag kolla på film på mitt rum. Men först DUSCHEN!! är det bara jag som ALLTID duschar när man är sjuk?
Sen ska jag ta den hära "Peel off" ansiktsmasken. Så bra!!

Iaf, här är bilder på "typ" foundationen och filmerna ..



Lite suddig bild men köpte den ljusaste. För den näst ljusaste var slut och resten var för mörka.


Åhh, älskar att känna på den :D Det är ju nån typ av mousse Hehe.. Men tkr den e väldigt bra. Så tips!
:thumbup:


Pirates of Caribbean! Älskar dom filmerna!! Ska lungt se den nyaste. "I främmande farvatten" heter typ den senaste.

Ska ni se den?



Bild från google. Men ska ta denna!


Puss! /CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0