Snabbis på stan + från Söndagen .

Jag och Mamma gick en snabbis på stan nu när hon kom hem. Tänkte visa vad jag köpte och det från Söndagen. (Som ja glömde bort att visa.. Oops?)


Skulle bara ha genomskinliga tights, men fanns bara strumpbyxor -.-
Men, från Lindex 79kr



Begiet (stavas?) Läppbalsam. Men man ser typ ingen färg. Haha, mitt örhänge kom med i bild :D
Från Lindex oxå. Typ 29kr Det var de jag köpte alldeles nyss.


Dålig bild. Men blev liksom KÄR i denna väska. Blått + Brunt = SANT!
249kr


Och denna Snygga tröja! Älskar den oxå, Nästa gång ja åker till haninge ska jag köpa en blå med annat tryck. Men annars är den likadan som denna. 299 kr

Nu ska jag snart äta, sen Duscha, Body butter och Ansiktsmask! GILLA!!! :thumbup:

/CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0