Ute Tennis snart!!

Gud vad glad jag blir!! Imorrn ska vi börja med ute tennis! (Vi ska spela ute...) Det är mycket roligare än att spela inomhus tkr jag! :D Så nu är det bäst att det blir fint väder imorrn annars jävlar!! För då flyttas ju tennisen till Tennishallen :(

Några i min klass spelar tennis idag. Haha, dom fick säkert vara i Tennis hallen eftersom att det har dugg regnat typ hela dan. Tråk väder!!


Iaf kom precis hem från P. Vi har gjort ansiktsmask och så :D riktigt nice!

Förresten! Ikväll ska jag ta ut mitt örhänge! Igentligen imorrn, men det skiljer ju bara en dag typ..? Så spelar inte så stor roll. Kan fota sen när jag har ett annat örhänge i ;D Om ni är intresserade.


Puuuuuss! /CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0