Före och Efter - Mitt rum

Mamma var så himla snäll och städade mitt rum + möblera om när jag var hos Hilma. Och såhär blev resultatet: (Nöjd eller vad?!)


Fattade inte hur jag kunde leva såhär, nästan pinsamt att lägga ut det i bloggen, men alla har ju haft stökigt rum, Inte sant? ;)
Och nu kommer resultatet. Blev skiiiiit nöjd! Omg love it!!
Tog ganska många bilder på Efter resultatet, så man ser inget om jag ska göra ett collage av alla bilder, så här kommer varje bild för sig:
Jaa
(Allt ser mycket finare - bättre ut i verklig heten.)
Köpte det i går
Hihi den grå kudden och den svarta har jag gjort! *stolt*



Alla dem här fina bilderna har jag ovanför min säng
Jag o Hilma
Jag och Hilma på Torö
Har inte rensat i byrån än ;)
Har flyttat på min sääääng
Såhäre ser rummet ut då! Det är Hilmas orange/Blå väska..
Nu ska vi kolla på film och äta godis. PussN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0