Gör en header på Lördag ;)

Har så fullt upp! Imorrn skola t Halv 3, sen Core eller: CX Worx om man ska vara exakt ;] Sen så har jag Body Jam halv 8 till Halv 9 . Och på Fredag ska jag till STOCKHOLM. Asså Guuuuud. 
Stockholm i mitt ♥

Jag har redan bestämt att jag ska flytta till Stockholm när jag tar Studenten. Kommer säkert vara pank då men jaja ;)
hur kom jag in på det här med Stockholm när jag skulle skriva om min header ??? Iaf så får ni gärna ge tips om hur den ska se ut och om jag ska ha några speciella bilder och så, för vet själv inte riktigt hur den ska se ut än ;)
Här kommer en bild på mig: Visst är det märkligt att jag låg i säng redan kl 21:03 ! That's awesome, men nu tickar den mot halv 10 så byee
Dåligt ljus
Better Light

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0