Hatar att inte datorn funkar ?

Ja, som ni vet så funkar ju inte min dator. Därför har jag inte kunnat blogga. Och våran stationära dator (eller vad man nu ska kalla det) är så himla seg + att det inte finns några bilder !! Har fått jätte dåligt samvete för att jag inte bloggat och har verkligen saknat att blogga. Visst, jag kan ju blogga från mammas, eller pappas, eller min syrras iPhone 4 men det är inte samma sak som att sitta vid en dator och skriva med Tangenter ! Ni fattar


Men nu är jag hemma hos P och lånar hennes dator.Vi har precis bakat kladdkaka. Den står i ugnen. Hoppas den blir gooooooooooood. ^^ Men Idag simmade vi med klassen. Det gick grymt bra för mig. Men ska inte skryta.... Men annars har väll dagarna då jag inte bloggat rullat på som vanligt. Men har lite panik för att vi ska ha spanska prov nästa Fredag..

Aja, på Söndag är det första advent. HEEEEEELT SJUKT hur fort tiden går ! Börjar få riktig Christmas Feeling här borta ;) Även om det inte kommit ngn snö än :( I helgen blir det 5-10 + Grader !!! Vafan? Det är november hallå!?!?!? Aja. Tycker att jag skriver "Aja" för mycket här i bloggen. Eller hur? Men vad vill ni se mer av? Inlägg, bilder, videobloggar? Ja, i stort sett vad som helst ! Hoppas ni orkar läsa allt men har ju inte blogga på länge så kände att jag var tvungen att skriva av mig lite. Puuuuuss ! Får se om jag hittar ngn bild:

 

image description

Puusssss ! Bild ur arkiv !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0