Imorrn blir jag brunett igen :D

Jag har ju klagat på att jag tycker att mitt hår är helt oranget, tidigare idag så var jag, mamma, min moster, och min syrra på ica, 
Vi skulle typ handla liiiite. Så då fick jag köpa tonings medel ! Det här blir tredje gången jag tonar mitt hår. Men efter så ska jag nog försöka tona tillbaks min ljusa hårfärg igen, Känns som om jag saknar den på ngt sätt "/
Iaf så köpte jag samma medel som förra gånge. Loreal 500 . Så då kommer jag få samma hårfärg som det här:
Den här bilden var tagen ungefär 1 dag efter att jag hade tonat det. Såhär ser mitt riktiga hår ut:
Tog bara nån random.
Vilken färg tycker  ni jag passar bästi i ??

Kommentarer
Postat av: Linnea

du passar bra i båda :)

2011-11-06 @ 12:29:41
URL: http://linneastenis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0