Inte uppdatera på länge men så kan det bli..

för kom hem halv 9 i Tisdags och då var det bara marsch pannkaka som mamma sa när jag var liten ^^
Kom nyss hem från P. Var där med Bella också. Vi bakade kladdkaka som blev helt OK. Sen så gjorde vi inte så mycket mer. Sen kom mamma och hämtade mig.
Och nu sitter jag här och tänkte göra en ny Header IGEN ! Haha e ju brunett nu så vill ha nya bilder men några kommer jag ha kvar. Men tycker ni jag ska ha någon speciell bakgrunds färg i Headern istället för vit? 
Fast det blir snyggast med vitt eftersom att resten av bloggen är vit utom  bakgrunden men aa ni fattar ;)
Tänkte fixa smileys igen. Tror jag råka radera det. ouups ! Aja. Ska skärpa till mig med bloggningen men ibland finns det inget intressant att blogga om . Aja puss
Den där drickan ser riktigt god ut..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0