Lite suddigt, Mellan suddigt, Mycket suddigt

Ni vet på en Nikon kamera? Alltså system kamera? Jag läste det här tipset på en super bra blogg. Så tänkte tipsa om det !
När du trycker knappen från A till M så märker du att det blir suddigt, oh när du har trykt den till M så kan du vrida på den lilla delen längst fram där det står Nikon, Ni vet när ni zomar in eller ut? Så finns det en till "sak" längre fram? Den kan ni vrida på när ni har tryckt knappen från A till M så kan ni bestämma själv hur suddigt ni vill ha det.
Jag var tvungen att prova på några bilder ;)
Så här blev det om man vrider liite på "saken" eller ska man säga objektivet? ;)
Såhär blir det om man vrider lite mer
Och såhär blir det om man vrider jätte mycket ! Aa ni förstår vad jag försöker komma fram till ;)
Nu blev det fokus på min hand här som ni ser. Haha jaa
Det var lite tips Byee

Kommentarer
Postat av: carro

aww tack fina bilder nedan super fin bokeh! hhihih om du vill veta mer tips kan du gå in på min andra blogg kram :D Din blogg är också super bra!



http://carrrosdesignblogg.blogg.se/

2011-11-04 @ 19:23:04
URL: http://carlineett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0