Söndags mys på hög nivå !

Inte alls taggad inför skolan imorrn om man säger så, Men nu ska vi inte vara Negativa ! Har laddat upp med film och godis, och nu ska jag njuta av mina sista timmar i frihet, Sen är det 7 veckors skola som gäller sen äntligen har man typ 2 veckors Jul lov !
OM jag längtar till Julen ! Men är orolig för att det inte har blivit mycket kallare "/ Visst, det är skönt att gå i November utan att frysa, Men det ska ju vara SNÖ på Julafton vafan ! Haha
Jag vet inte om det är för att jag är född på vintern eller så, Men jag är en riktig vintermänniska. Visst, jag gillar ju sol bad och värme oxå, men jag får en Speciell UNDERBAR mysig känsla av Julen, Gå på stan när det är pyntat, Älskar att pynta mitt rum, huset osv. JAG ÄLSKAR JULEN. Därför har jag laddat upp med en riktig Jul film ^^ (Har iof redan sett den på bio men och?)


En Julsaga Och Maltesers . Kommer ligga i hård träning nu i 7 veckor. Haha


Min Webcam e ju bäst............

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0