Asså jag bryter ihop snart!

Min mobil är jätte konstig?
Lampan säts på och går inte att stänga av, den tar bilder utan att jag vet det, kameran går inte heller att stänga av, den laggar som fan, touchen slutar fungera ibland, och att ibland slutar knapparna fungera och den här mobilen är ändå helt ny!
Okej, jag erkänner att jag tappat den. MEN inte ofta? Asså som om ingen ALDRIG tappar sin mobil hallå? Haha
men de e precis som med vissas iPhone. Att dem är trasiga när dem köps. För iPhone ska ju slockna när man pratar i tfn med nån så man inte kommer åt stänga av ikonen. Men vissas slocknar inte. Så dem som gjorde den här mobilen kanske gjorde fel från första början? inte vet jag.
...
Haha igga fejjan, Yeyy klistermärke :DD

Kommentarer
Postat av: carro

stackare :( du borde köpa en iphone dom äger :)

2011-10-15 @ 08:22:50
URL: http://carlineett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0