Body Jam ikv kl 7

Fryyyyyyser så ska bli skönt att få dansa o bli varm o svettig!
Bella kommer hit vid kl 6 så jaa. På Torsdag ska vi plocka svamp xD För vi snacka om svamp idag i skolan på NO:n o då hade aldrig bella plockat svamp så då ska vi plocka de... Haha Lol.

Sen på LÖRDAG<3 ska vi sova hos mig, och bella ska klä ut sig t Katt, o ja djävul, för på konsum så fanns det Djävuls horn (:

Sen vid 9-10 så ska vi ut på stan o kanske gå bus elr godis, men tror inte om vi gör de ;) Sen ska vi fråga några om dem har lust att ses på stan en sväng, sen när vi kommer hem t mig så ska vi kolla på Skräckfilm kl 12 å natten.

Min syrra o hennes kompisar ska gå t Kyrkogården kl 12?! fyfan skulle skita på mig... Haha Aja har inge mer o skriva nu så puss
Vad ska ni göra på Halloween ?

Kommentarer
Postat av: Anonym

halloween är väll ändå på måndag ?

2011-10-24 @ 20:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0