Full rulle hela dan !

Nu är det oxå ÄNTLIGEN HÖSTLOOOOV! I love it. 
Idag va ja liite på stan med Natta, Brate, o Bella. Sen tog jag o Bella bussen hem t henne. Vi skulle baka Cup Cakes men vi orkade inte så vi ska göra det imorrn. 
Sen åkte ja hem, åt, kolla på film och nu sitter jag häääär! Imorrn är det ju Halloween. Typ, egentligen så är det på Måndag som dem i USA firar. Skit samma ;]
Bella och Jag ska hyra Barnhemmet då . En skräck film, den är en thriller så kommer väll dö? Hatar skräckfilmer verkligen men kan ändå inte låta bli att kolla ^^
Ska måla mina Lös naglar IGEN för dem blir aldrig riktigt mörka :/ Aja, sen ska jag fixa liiiite, ska prova att göra
Har inga roliga bilder så ni får nöja er med ingen bild just nuuu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0