Lyckad kväll or what?

Tjena  ! Känner att det här kommer bli ett långt inlägg... iaf.
Idag så var det marknad på stan. Så jag gick dit och kollade såklart ;] Köpte en Eyeliner från kicks. Isadora Waterproof. Jätte bra ;)

Sen träffade jag Bella på stan. Så köpte vi Zebra mobil fodrla. Awseome. 20 kr bara :D Sen köpte jag ju brända mandlar. Det är ett måste när det är Marknad ! Bild på Fodralet:

Sen gick vi hem t mig o sminka oss o så eftersom att vi kulle ut på Stan o träffa några så då såg vi ut såhär:
Såhär såg det ut medans Bella lockade mitt hår och såhär såg det ut när vi va klara!
Hahaa LOL.
Sen gick vi ut på stan, och först träffade vi Hanna. Det var ju marknad och då skulle alla plocka ihop så det var en gubbe som sa att vi fick ta hur myckt cocosbolls paket vi ville (Det låg 12 cocosbollar i varje paket) så vi tog 2 var då sa han: Ta mer! Så tog vi två till och det slutade med att vi satt där med 6 paket var med cocosbollar. Haha.
Sen träffade vi Emilia och hennes kompis Sabrina. Vi va alla rätt blyga så det blev väll inte så mycket prat ^^ sen gick vi till Konsum för Bella skulle köpa dricka så då fick jag vänta medans hon och Hanna var på konsum. Så fick sitta där med 18 paket cocos bollar..
Ja..
Sen gick vi till Gröndal och träffade rorro och hans kompis Luciano. Sen så fick dem alla bellas paket och tre paket av mig haha. Sen gick Hanna hem. Då gick vi t Stan sen gick jag o Bella hem för att äta sen åkte vi och hyrde film. Vi hyrde Red Riding Hood och Barbie! vi kände för något roligt. Asså aldrig mer Barbie ;]

Sen så har jag en liten "Surprise" Men säger imorrn orkar inte nu för det här inlägget blv väldigt långt.
Imorrn  ska iaf jag o Bella baka Cup Cakes! Whiiioooo!
Puss  Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0