Sjuuuk -.-

Tjenare! Vet att jag har en fråga att besvara och det ska jag göra.
Men andledningen till att jag inte svarade på den igår kväll var att:

I söndags morse så vaknade jag upp med ont i halsen och jätte ont i nacken (hade typ sovit konstigt) men jag åkte till Sydpoolen iaf. Sen påvägen hem blev det lite värre och allt började komma tbx igen.

Så när jag var hemma så somnade jag nästan i soffan med gick upp t min säng o la mig istället.
Så idag är jag hemma från skolan och vilar men ska nog gå imorrn.
Iaf, Fick en kommentar:
Postat av: QUI - annorlunda namn men minst lika mänsklig som övriga
vad använde du? ren sprit, handsprit, eller vad? :)

- Jag andvände först ett beiget nagel lack som måste torka. Sen häller man... tror det e typ vanlig alkohol (inte sån man dricker) som man tvättar rent sår med osv. Så man häller i alkoholen i korken så doppar man fingret i så sätter man på en pappersbit med text. ENKELT! Här är en video:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0