Vad ska ni va på Halloween? Eller om ni nu "firar" det..

Jag och Hilma kanske ska ha en fest hos mig. På Halloween helgen. Men P ska åka t Asien nu på Söndag och kommer hem på Måndag. Måndagen alltså första dagen på Höst Lovet så då vill hon oxå ha en fest.
Så vi får se hur det blir, för jag kan bara fixa en fest tror jag men om jag kan fixa två så blir det ju bra.
Antingen så ska jag vara.. en Katt..? fast va de för 1-2 år sen, eller en Polis? Hm. nää.. kanske Äh, vet inte!!
Har ni ngt tips för vad jag ska göra? Måste iaf åka till BUTRICKS i sthlm dem har bästa kläder t Halloween. Ska åka t Stockholm och träffa Carlineett och Natts så då kanske jag o mamma kan åka in tidigare och kolla på Butricks? Mst fråga.
Haha Pooolis?
En Älva? Såg att Kenza skulle va de..
Aja haii doo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0