Body Jam nu, Alhagen imorrn.

Tjenare.  Ska på Body Jam om en halv timme. Rooooligt! Nu får jag äntligen prova mina nya skor :D
Bella o P skulle egentligen gå, men Bella skulle på någon smink fest, och P hade ont i halsen. Så får gå själv på det med min syrra :))
Mina Nike Shorts var jääääätte smutsiga! Min syrra har tydligen lyckats spilla foundation på dem -.- så fick tvätta dem för HAND. Så nu e det värsta stora fläcken där men ska nog blåsa med hår fönen så det gå lite fortare.
Men nu hinner jag inte sitta framför datorn.
Puss !
( tog lite egosar )
Hade inte så mathcande örhängen idag. Har ju 2 hål i det ena örat och där hade jag ett guldigt/svart kors och ett silvrigt kors i ett annat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0