Det jag köpte i Haninge

Tänkte visa vad jag köpte men först kort om dagen:
vi va ju i Skolan idag. Först hade vi Läxförhör, glosor osv tror jag ? Kmr inte ihåg . Sen hade vi Matte. Då fick vi tillbaks våra NO prov. Jag fick 24/24 alltså alla rätt. Blev GLAD ! :DD Sen hade vi nånting sen Idrott och sist Sv/So . 
Sen väntade vi på Tigh så åkte vi till Haninge C där jag köpte:
'
Jag köpte ett Silvrigt Ear Cuff 129 :-

Och ett Brunt linne med typ Ljusare fläckar eller vad man ska säga. Webcamen suuuuger.
Hihi en bild bara .
Toffsar. Bästa bilden oxå.. xd
'
Och sen Leggins. Från Bik Bok. De va 2 för 99 SÅ köpte mörkblå och Svarta :)
Nu ska jag ladda min dator så jag kan ladda min iPod så ja kan köra Alfapet med min syrra. ALLA kör typ de? Pappa åker ju in t Stockholm vajre dag öfr han jobbar ju där och då ser han att alla sitter och håller på med sina iPhone osv.
Sen ska jag kolla på Jersey Shore.
Puss & ha en rooolig Freedags kväll för de ska jag ha ;))

Kommentarer
Postat av: Anonym

var de inte ta 2 leggings betala för 199? Och inte 99 kr? :)

kraaaaam

2011-09-18 @ 11:19:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0