Duschen = NEXT !

Efter att jag varit på BodyJamen så e jag helt svettig! Eftersom att mina nya skor var jätte bra att dansa i så körde jag lite extra hårt och stod näst längst fram. Roligt att dansa framför läraren/instruktören :)
Men jaaaa... Har nyss gjort en as stor sallad tills imorrn så kommer nog få äta sallad till: Lunch, Fika, och Middag ;) Näärå, har kakor t fika ;)
Men min sallad innehåller:
Pasta
Kyckling
Bacon
Skinka
Tomat
Ost
Sallad!
Tror det var allt sen ska jag oxå ha dressing ofc :)
Puss Heeej!
Tagen med: Nikon D3100 ( system kamera ;) )

Kommentarer
Postat av: Julia

sv: på friskis & svettis :)

2011-09-07 @ 16:13:53
URL: http://juliazlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0