Haft... riktigt kul idag

Haha, idag tog vi skol Foto. Såg säkert hemsk ut. Men aja, Sen sprang jag och P t gitarren och han spela en stund. Vi spelar Jason Mraz låt - I'm Yours med Barre(stavas?)  ackord.

Sen efter skolan så skulle jag & P hem t Bella. Så vi gick sällskap med Fredde, Jacob, och Pontus. sen så gick Fredde hem tror jag? Haha xd Men vi va med Jacob och Pontus. Det va så varmt så vi skulle gå t nått bad ställe då visade dem oss något litet rött Vatten torn ist.
Det va en jääätte smal trappa upp dit så det va lite läskigt. Där uppe gjorde vi typ ingenting. snacka mest och körde Sanningen eller konka. HAHAH.

Sen skulle Jacob på Träning ... så vi gick hem t Bella och Pontus gick hem t sig.

Hemma hos Bella gjorde vi inget alls. Satt vi datorn. Det va de ända. Sen kom mamma och hämta mig och nu sitter jag här. Måste plugga på Engelskan och NO provet imorrn. så vi hörs !
Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0