It's Friday Night !

Idag hade vi Olympiad. Sista året på Olympiaden... känns tragiskt. Jag var funktionär för Slingan. (man springer typ 2 km) och de va kaos i början eftersom att man måste ta tid exakt på alla osv.
Men de gick bra. Finland vann.

Sen väntade vi på Bussen hem t P. Vi fick sällskap av Pontus Fredde o Jacob (: Det blev lite vattenkrig dära men de va kuuuuuuuuuuuuuuuul !

Sen när ja o P kom hem badade vi i badkar. Med Bikini såklart så ni inte tror att vi e helt lost.
later så gjorde vi en "Thriller" eller okey, det blev inte lyckat så vi raderade den. Hoppas ja?
Sen tog jag bussen hem o de va lite creeeepy för när jag var en station bort vid där jag skulle gå  av så gick det typ 3 vuxna lite packade gubbar förbi bussen, och då tog typ en gubbe upp nån käpp o banka på rutan där ja satt. 
Jag kollade bort och lyssna på musik
Och nu e ja hemma och har ätit lite ! Skulle göra ett videoinlägg men j*vla videofy.me funkar ju inte!
Aja Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0