Jävla halsbränna, FÖRSVINN

Har fått ont i halsen nu oxå. Roligt -.- Vaknade med pytte lite men nu har det blivit värre. Inga halstabletter hittar man -.-
men idag va jag i skola. Vi tog spruta. mot någonting som jag inte kommer ihåg men det va en kille i min klass som sa att det kändes som ett mygg bett men för mig kändes det 10 ggr värre.
Har inge sprut fobi direkt. Tycker bara det är obehagligt. (:

Men sen gick ja o P hem t mig. Vi gjorde typ Nada. Sen åkte vi hem t Henne. Gjorde inte så mkt. gick ut med hennes hund Tessy. världens sötaste. Apropå (stavas) hundar så har Nattas hund blivit avlivad. R.I.P Tänker på Natta & på Z ♥

Men har just nu tagit en låååång dusch. Duschade typ i en timme. Oupsi? Men har typ värre i halsen nu. Ska fråga om mamma eller pappa orkar åka t Coop och köpa halstabletter (a)
Puss !
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0