Mobil Test

Ta fram mobilen och gå in på Kontakter.

Har du pussat nummer 2?
Näää

Vad har du för relation med nummer 20?
Ehm, inte så bra?

När ska du träffa nummer 30?
Imorrn

Är nummer 18 söt?
Ja de tycker jag ;)

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Hon ser snäll ut ?

Gillar du nummer 14?
OM jag göööör ! Puss på dej Twiin ;))


Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Neej

När ska du träffa nummer 25 nästa gång?
Nu? Eller imorrn?

Är du nära vän med nummer 11?
Njaa, har bara chattat med henne lite (:

Har du gått på Bio med nummer 4?
Hihi Jaa (:

skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Hahah, jaa men det skulle kännas lite konstigt...


vad pratar du och nummer 5 oftast om?
Allt.


Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Ja, har redan gjort?


vad har du och nummer 24 för relation?
Den bästa som finns. 

Vad är det bästa med nummer 8?
Att han e bra på Fotboll???

Brukar du och nummer 16 träffas ofta?
Njaa, lite i skolan bara :/ 

Är nummer 10 din bästis?
HAHAH jaa.

Har du kramat nummer 17?
Nej, har inte ens träffats ..

skulle du kunna prata en stund med nummer 22?
Ja har redan gjort


Är du god vän med nummer 7?
Njaa, 

Varför har du nummer 12s nummer?
För att hon ringde mig och då la jag till hennes nummer.

Vill du slå ner nummer 15?
Nej

Vem är nummer 1 & 6?
Albin e nummer 1  Om man inte räknar med "automatisk ktj". ??
Och nummer 6 är Bella.
= Tidsfördriv !

men nu e kl mycket så God Natt Sweeties. Höres imorgon ;)



Kommentarer
Postat av: carro

Fin blogg och fin header!

Vad för program gjorde du din header i och har du en systemkamera? ha de så bra :D

2011-09-21 @ 15:49:02
URL: http://carlineett.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan det kanske vara jag som är nummer 14? Älskar dig twinii du är grym! Du gör min dag jag saknar dig guldvärda unge du är min diamant <3

/f

2011-09-21 @ 20:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0