New nails !

Tjena ! va på stan med Bella för ett tag sen. Köpte lösnaglar. För min såg ... hm... jaa... suger på att måla så vrf inte lösnaglar? Haha . Nej, men dem håller väll bara några dagar eller så skulle jag tro. 
Idag så kommer min Moster . Hon ska sova här osv. Ska nog ta lite tacos från igår för ja e lite hungrig. Åt ingenting på stan idag. Men iaf.
Imorrn så ska jag kke va me Bella, Jacob, o Pontus. Eller mm, kanske. Bella ville bowla men vet inte om jag får  mer pengar nu ;) Aja.. Nu får ni se Dagens outfit för har inge mer o skriva.
Här ser ni liiite på mina ny naglar :D
Mitt linne (MYCKET BÄTTRE BILD ÄN IGÅR) och mina svarta jeans leggins.
Dagens Face Look ?
hihi, såg en munk så kunde ju lika gärna ta den...
Pusssss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0