Nu är det bestämt

Jag ska ta Spanska.
Jag provade på Franska idag och de va lite svårt så jag tog Spanska. HAHAH. Omg, Franska läraren var as rolig!
Han fick inte tyst på klassen så han gick fram t mig (jag satt längst fram) o Bah: Det här går inte, Vi måste döda nån, vem ska vi ta?
HAHAHAHA garva ihjäl som in i helvete! Haha... och han kolla på mig jätte allvarligt liksom. Haha roligt!
Sen va det nån som prata rakt ut och Franska läraren bah: Så där kan du ju inte göra? Då är man ju dum i huvudet.
Haha bästa ever ;))
Men tyckte franska va liiite svårt så jag tog Spanska. Japp...
Det va det. Pussssss !
Jag har åkt t Spanien/Frankrike 3 ggr  och kommer nog fortsätta med det så bra att man kan Spanska dårå. Och min familj kke skulle åka t Frankrike på höstlovet (frans männen förstår lite spanska) men tror inte det blir av :// Aja ..

Kommentarer
Postat av: -Hanna<3

Jag ska oxå ta spanska :) ja visst är han rooolig xD !!!

2011-09-15 @ 20:28:26
URL: http://jolinshanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0