Ruuuuuuuuuubrik !?

Idag så va jag med P, Bella, Pontus, Wille, Fredde, och Brate. Vi gick till Vatten tornet igen . Haha (standard) nää men vi lekte typ kull.......................................................................................
Sen skulle Fredde hem och plugga och Wille skulle hem t Brate så jag P och Bella åkte hem t P. Där åt vi glass som jag blev illamående av, sen gick vi ut. Sen kom mamma.
Ska plugga lite på Engelskan och packa gympa kläder. Kommer typ somna 12 inatt om jag känner mig själv rätt ;))
Har inte så mkt att skriva. JO! Kommer bli dålig uppdatering imorrn för jag ska t Haninge imorrn med Bella, Rorro, Tigh, o Natta (:
Fast får inte så mkt pengar men aja.

Kommentarer
Postat av: anonym

vem är tigh? du nämmner det namnet i många inlägg, och har alltid undrat. kram.

2011-09-16 @ 14:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0