Skola imorrn för att jag måste

För imorrn så ska vi trotsallt ha en till Franska lektion! Whioo ! Vi ska tydligen ha en till lektion innan vi ska välja språk. Men så som det ser ut just nu lutar det mest åt Spanska.
Sen en till andleding till att jag måste gå t skolan e att jag inte vill missa Gitarren ! Vi lär oss en as skön låt. Den heter Jamaica. 
Sen den sista anledningen till att jag måste gå t skolan e för att vi ska ta Skol foto. Har itne övat på Smilet ;)) Och jag vet inte heller vad jag ska ha för kläder!!! Ska små locka mitt hår lite tror jag om jag hinner. Även om jag e liite sjuk så ska jag gå iaf. Så e det bara...
Japp... Just nu sitter jag i min Ziperall<3 och väntar på att mamma ska komma hem med Choklad sås (: Till glass alltså. Heheh.
Aja Good bay !
Jag e bäst på att fota. Så e det bara....





Kommentarer
Postat av: carro

fina bilder!

2011-09-14 @ 09:54:20
URL: http://carlineett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0