Stockholm imorrn då!

Imorrn ska jag iaf t Stockholm. Men mamma och syrran. Först hade jag tänkt att bara köpa ett par dans skor men det dök upp lite saker i huvudet som jag oxå vill köpa...
Den här "pippi" tröjan ÄR ETT MÅSTE !!!!
Bra med en ny mössa !
Och en matchande tröja ;) Har dock redan provat den och fattar inte vrf jag INTE köpte den? 

Så allt det här plus skor oxå (: Lovely.
Pusssss !
(var alldelles nyss hos min farbror och åt kräftor med mamma pappa syrran och min farmor. Det var as gott. Älskar ni oxå Kräftor eller hatar ni dem? Själv älskar jag skaldjur och tycker att kräftor är helt awesome! så dagens fråga: Gillar du kräftor eller inte?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0