Tjej test tyyyp

En plattång - Ja
En locktång - Ja
En mascara över 100kr - Haha Jaa
En fondation över 200kr - Nää, har sån här Dream matte mousse som kosta 149 tyyp?
En ögonfransböjare - JA!
Olika borttagningsmedel - Jaa?
Speciell hårbalsam i en sprayflaska - Nej, men ska köpa ;)
Ett läppglans över 100kr - Säkert
Hårinpackning - Nää, Slut tror jag
Bodybutter - Jaa 
Parfym över 300kr - Nej
Du använder locktång/plattång/volumaster varje dag - Njaa.. Nej
Använder fondation varje dag - Nä, bara concealer under ögonen
Använder mascara varje dag - Ja, fast när jag e sjuk så nej
Använder kajal varje dag - Nej, passar inte i kajal
Tonat håret: Jaa
Färgat håret: Nej?
Hårförlängning: Nej, mitt hår e naturligt fint ;) Hahah
Tagit hål i öronen - Jaa
Hur många hål - 3. Men ska ta 2 till
Slingat håret - Jaa
Pussat en kille - Ja
Har mer än 10 par örhängen/smycken - OM jag har
Kjol eller jeans - Jeans
Tights eller Jeans - Tights
Andvänder läppstift - Nej, isf läpp balm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0