Tror jag börjar bli sjuk igen..

Var ju inpricip sjuk hela helgen. Hade as ont i halsen. DEt liksom stack till och bränndes så fort jag sväljde.
Men idag så gör det bara lite ont när jag sväljer. Det sticks inte eller känns brinnande utan det gör liksom ont. Sen inatt när jag svalde så blev jag torr i halsen jätte fort så jag va tvungen att hosta hela tiden så idag har jag få kill hosta (eller hur det nu stavas?) Och då när jag hostar så gör det ont.

Men jaa... P och jag tänkte va lite flitiga. Så vi tänkte baka och samla ihop pengar t klass kassan eftersom att vi går vårat sista år på Svanis så e det kul att åka på någon klass resa. Hoppas att resten av klassen e lika flitiga...
Hittar ingen passande bild så..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0