Vad ska jag göra ikväll?

Hej ! Idag så va ja en sväng med Hilma på Stan. Köpte leopard strumpbyxor, och sen så fika vi. Jag tog en CHAI LATTE och en kokosboll.
Chai Latten var väldigt söt, och den smakade mycket Pepparkaka och Kardemumma. Och Peppar kaks smaken blev jag illamående av så drack aldrig upp min. Så Chai Latte får av mig: 4/10 - Alltså 4 poäng av 10. Fast de bror väll lite på vart man köper den oxå.
Sen har jag vart hemma och haft tråkigt. 
Och nu så försöker jag få tag på P o fråga om vi ska sova men hon svarar inte på sin Mobil ! Blir så arg.
Aja. Tips på vad man kan göra en Lördags kväll?
Jag har funderat jätte mycket på om jag ska klippa håret kort? Fast vågar inte xd
Mina strumpbyxor

Kommentarer
Postat av: carro

har din syster en blogg isåfall vad heter den??

Kram

2011-09-25 @ 16:04:43
URL: http://carlineett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0