Bra start på dagen jag hade ...

Igår när jag skulle sova, så gjorde jag något konstigt med benen. Ni vet när man gör rump knip eller  vad de heter xd typ så fast med benen. Så fick jag !"!"¤#%&¤&/!"#"!%¤/ ont i min lår vad! Så jag fick panik för det slutade inte göra ont.
Så jag började massera det så gick det över, och nu imorse kunde jag inte stödja mig på benet! Mamma sa att jag hade sträckt min lår vads muskel ? Och sen sa hon att jag hade fått kramp i benet. Men sen när jag kom hem från skolan så sa hon att jag bara hade sträckt mig... men iaf!
Så fick gå haltandes till skolan. Ni skulle bara veta hur ont det gjorde att gå upp & ner i trappor. Men nu är det nääääästan över.
Hade bara lust att säga de ;) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0