Lite om Torsdag & Fredag

I Torsags var jag med Hilma ! Vi gjorde inte så jätte mycket, vi flängde fram & tillbaka mellan Sandhamn och stan & det var inte kul !  Men vi fikade på stan iaf.
Sen åkte (cyklade) vi hem till Hilma, osv för att hon skulle packa osv. För hon skulle sova hos mig.
Sen cyklade vi hem till mig igen! Väl där åt vi först tacos. MM! Sen så, gjorde vi typ inge? i guess....
Sen idag imorse så kände vi oss as sega ! Hilma va snorig, hostade, hade ont i huvudet, frös & svettades ! & jag hade bara ont i huvudet.
Iaf, så vi tog varsin alvedon, varsin kopp varm oboy & te. Sen laddade vi ner en film på datorn och cyklade till konsum för att köpa godis.
Sen låg vi bara & slöade hela dan!
Sen visade det sig att Hilma har/hade feber. Stackars henne säger jag bara ! Hoppas inte jag blev smittad :O Haha, närå, har ganska starkt imunförsvar eller vad det heter.
Sen så aa, har jag inte gjort något!
Ska sova snart. Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0