Ang. Imorrn

Har inget att blogg om så tänkte blogga lite om vad jag ska göra imorrn..

Först har jag HK = hemkunskap. Liiite avis för vi har delar in klassen i 2 grupper. Och medans min grupp ska ha hemkunskap imorrn & resten av terminen, så ska andra gruppen ha sovmorgon till 10 typ. Fast jag kmr ju få sovmorgon sen, så bara att hålla ut!

Sen ska vi även ha Skolfoto. Vet inte om vi ska det direkt efter men någon gång imorgon iaf.

Vet redan vad jag ska ha för kläder så aa.

Nu ska jag sova. Haha nää, men vi hörs !


Kommentarer
Postat av: Carro

bara bra :))) hoppas du har haft en bvra sommar. vad har du gjort under sommaren ?

2012-08-28 @ 17:11:44
URL: http://carroolb.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0