Årsresume 2012

NU tänkte jag sammanfatta hur mitt liv har sett ut år 2012 !
 
JANUARI
Hände inte mycket i mitt liv då, var hemma, pluggade, åkte till haninge me vänner, gick även på hockey match med min vän Natta. Min syrra visade mig även serien Pretty Little Liars och jag blev beroende av det. Bloggen fyllde 1 år ;) Hade även brunt hår då. 
 
Min Viktor fasth tröja som jag köpte när jag & natta var på hockey. 
 
FEBRUARI-Mars
Fyllde 13, fick min systemkamera i present då,  målade mitt rum lila/beige/grått. Kollade på hockey igen med pappa på Hovet. HÄnde inte så mkt mer, skola, vänner osv. Mars- skrev mitt 1000:e inlägg. Hände nt så mkt där heller. skola, vänner osv.
 
April-Maj
Majbrasa, shopping, photoshoot, fick sommarkänslor, åt B&J. Började bli varmt & jag & några vänner badade för första gången året 2012. Klippte även mitt hår, så det vart kort... men nu har det typ växt ut. Min familj bestämde också att vi skulle åka till grekland i sommras. Och vi besökte också mina kusiner för dem hade köpt hund! Idag är ziggy (deras hund) mkt störra än på bilden. haha 
 
 
Juni-Juli
Åh dem bästa månaderna på hela året. Gick på Nicki Minaj konsert med Bella & P. Fick sommarlov & slutade på svanis :( Åkte till Grekland i 2 veckor, åkte  sen med P & Bella till  P's sommarstuga. Efter det åkte jag iväg igen till Gotland! Var ju också midsommar afton ;) Gick även tbx till blont hår.
 
 
Skolavslutningen ↓
GREKLAAAAND
När jag va i P's sommarstuga ↓
 
Åkte sen till gotland me fam. också ↓
 

Sommaren 2012 var en av dem bästa med tanke alla resor! Grekland, lov, Värmland, Gotland och mycket mer!
 
Augusti, September, Oktober, November
Dem tråkigaste månaderna. Skolan började i augusti, man pluggar ihjäl sig. Bytte skola, klass. Ja, usch. Har inte mycktet att skriva om dem här månaderna så hoppar till December.
 
December. 
Där jag befinner mig i nu. Fick Jullov, betyg, överlevde 21/12/12 haha. Fick underbara presenter på Julafton. Och snart, så är det Nyår. 
 
 
 
 
Året 2012 har haft många nackdelar! Men också många fördelar. Mådde nog som bäst i Sommras. Om ni själva vet vill se mer av mitt år, kan ni ju kolla tbx i mitt arikv. Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0