Dumma blogg app

Tja! Har inte kunnat blogga för att jag inte har någon dator. Sen så fuckar min app total? När jag trycker på den stängs den bara ner igen? Har prövat att ta bort den, och ladda ner den men det funkar inte!
 
Idag gick jag Iaf till centrum med min pappa & syrra. Vi handlade och så, sen skjutsade pappa mig till P. Haha vi åkte pulka. Finns en video på videofy när vi rullar i snön ;) kommer aldrig växa ifrån att leka i snön.. 
 
Sen åkte jag hem & har bara ätit & kollat på tv. Imorrn är det andra advent!!!! Wiihooo. Ska baka då med mamma & syrran. Ska även plugga eftersom att jag har prov på måndag & tisdag.... Aja det är det sista innan jullovet så det är väll skönt  
 
Adios amigos!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0