Today

 
Idag har jag inte gjort något. Har inte gjort något typ varje dag sen Julafton. Gått upp halv 2, äta frukost, tv, upp på rummet, datorn, följde med mamma och handla, hem, äta, tv, datorn och här sitter jag nu. Snacka om att inte ha något liv...
 
Men imorrn är det Nyårsafton. Hade sett fram emot det väldigt mycket, men ska fira hemma & inga släktingar kommer... Så ska köpa en ben&jerry och fira in det nya året med mig själv. Första året på jätte länge som vi firar nyår här hemma? Usch det är det tråkigaste som finns... jag som var så pepp på att fota alla fina fyverkerier i sthlm (trodde vi skulle fira där, eftersom att vi nästan alltid gör det..) men jaja.
 
Life goes on..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0