Wää

Vat hemma idag eftersom jag har ont i halsen. Har fortfarande ont i armen sen sprutan igår. Eller asså känns som om jag har typ träningsvärk och så gör det ont om jag ska typ lyfta upp armen eller något. Jaja

Pratade i tfn med p för ett tag sen, och hon sa att dem hade fått reda på betygen i bild, eng & idrott. Usch vill inte ha mina betyyyyg. Kommer ha sämst i allt. Fick liksom E i hk?! Asså va?! Nästan underkänt? Hur fan gick det till liksom? Är fett bra i de ju (hahah lite självförtroende får man väll ha)

Men imorrn kommer min moster så ska typ familjen äta middag hos mormor & morfar.

Fett skönt med att bara gå måndag, tisdag, onsdag & torsdag så har vi lov sen. Får mina betyg på Torsdag!! Nervöööös.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0