Det jag köpte på ikea

Köpte bara lite småsaker. 12 doftljus, 1 stort doftljus, 2 ljus hållare, 1 kaffelatte mugg, 3 "parfym" flaskor. De var typ det ända. Skulle köpa en jätte fin tavla, men man var tvungen att köpa 3 st. Dem satt ihop liksom.
Sen ska jag måla om mitt rum också. Vet att jag skrivit det förrut... men har blåa gardiner nu, och det matchar inte ****** väggar. Så hittade ett par jätte fina gardiner men nej...
Ni får inte veta vilken färg jag ska måla om i än hihi ^^
Här är de som ja köpte på biiiiiild
Köpte två sånna här "ljushållare"
12 sånna hära ljus..
1 stort ljus
Man får hälla i egen parfym som ni ser att ja gjort ;)
1 sånhär. Sen fanns det en till fast blå, men min syrra tog den ;) Den här bruna är alltså mindre än dem andra
Och såhär fina är mina fönster nu ;) (förutom dem vissna blommorna...)
Skulle köpt 4 st ljushållare.. om ni då undrar varför jag kan ha 3 när jag köpte 2, så lånade jag 1 av min syrra som också köpte 2...
Ska kolla på Pretty Little liars nu & tagga inför en ny dag ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0