...

(Från Dessies..)

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga

1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
"Bild"

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
"Kom ut"

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
"Har ni hittat på något till Alla<3dag?"

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
"Måste va snart<33"

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
"När är festen?"

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
"Clara, kan du ta med din locktång?"

7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
"va?"

8. Vad vill du höra mest av allt?
”En film"

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
”När kommer du hem?”

10. Din romantiska replik?
”Hihihi"

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
"Aa frukt hahah



Puss !



Kommentarer
Postat av: bbypeach

hej jag skulle bara vilja tipsa dig om en sida. Den är väldigt enkel och bra och det är inte alls svårt att samla poäng till presentkort på Hm, Ginatricot mm.

Jag använder sidan och är väldigt nöjd (har länkar sidan på min blogg) och du får 500 poäng vid registreringen

Men glöm inte att lägga till mig som vän när du registrerar dig, för de får du också poäng för ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0